Korduma Kippuvad Küsimused
Kas ma saan toote tagastada, kui see mulle ei sobi?
Jah kõikidele toodetele kehtib 15 päevane vahetus ja tagastusõigus-toode peab selle aja sees pakiautomaati meile tagasi jõudma
Kui tellitud toode teile ei sobi, siis on teil 4 võimalust:
1.Saate toote ringi vahetada teise numbri või värvi vastu
2.Saate toote ringi vahetada teise mudeli vastu-kui on toodetel hinnavahe teeme tasa arvelduse
3.Saate toote edasi kinkida/ müüa oma emale, õele, sõbrannale, töökaaslasele
4.Saate tellitud toote eest raha tagasi
Kui soovite tellitud toote vahetada teise numbri, värvi või mudeli vastu, siis saatke meile palun vastav info e-meilile info@kingadkotid.ee
Tagastatud toode peab olema originaalpakendis, koos originaal siltidega, mida ei tohi toote küljest ära lõigata ja toode peab olema kasutamata/kandmata kujul.
Jalatsite karbi peale ei tohi kirjutada ja seda ei tohi kinni teipida.
Tootel peab säilima kaubanduslik välimus, et saaksime toodet edasi müüa teistele klientidele.Kui tootelt on eemaldatud originaalsildid, siis toodet ei ole võimalik enam tagastada.
Kuhu saan toote tagastada, kui see mulle ei sobi?
Tagastuspakk palun saatke meile:
Peetri Selveri Smartposti, Peetri Selveri Omniva pakiautomaati(Harjumaa, Rae vald) või Peetri Selveri DPD-pakiautomaati
Saaja numbriks märkige 51 45 245
Tagastuse (kilekoti peale) kirjutage tellija nimi ja info, kas vahetus või tagastus
Kui soovite toodet tagastada ja vahetada, siis tuleb EKRAANILT VALIDA PAKI SAATMINE
Tagasi saatmise postikulu tuleb tellijal endal tasuda
Vahetuseks valitud uue toote saatmise postikulu jääb meie kanda, selle eest postikulu täiendavalt tasuma ei pea.
Tooted saab tagastada meile ka lattu aadressile
Kanarbiku tee 15/3, Järveküla, Rae vald (5 minuti autosõidu kaugusel Ülemiste Keskusest) ise kohale tulles
Kindluse mõttes palume eelnevalt ette helistada numbrile 51 45 245
Kui tagastate toote meile lattu , siis ei pea te tasuma tagasi saatmise postikulu.
Kui kiiresti tagastate raha, kui olen toote teile tagastanud?
Kui tellitud toode teile ei sobi ja te asendust või vahetust ei soovi, siis tagastame teile teie tellimuse maksumuse teie pangakontole PEALE tagastuse KÄTTE SAAMIST 14 tööpäeva jooksul.
Kui kiiresti jõuavad tellitud tooted minuni?
Tooted meie lehel on kolme erineva tarneajaga:
Kohe laos tooted(toote foto peal lilla ringi sees märge kohe laos) – tarneaeg 1-4 päeva
Tarneaeg 5-10 päeva(enamik jalatsid, juhul kui ei ole juures märget kohe laos)
Tarneaeg 10-15 päeva (naturaalnahast kotid)
Kõikide toodete tarneaeg on märgitud iga toote foto kõrval oleva info all
Kui tellitud tooted on erineva tarneajaga, siis võivad tooted teieni jõuda mitmes osas või siis, kui ka pikema tarneajaga tooted on meile lattu jõudnud.
Kas ma saan tooteid kuskil proovida?
Meie laos saab proovida vaid neid tooteid, mille juures on märge:
Kohe laos-tarneaeg 1-4 päeva
Kuna kaubavalik on väga suur, siis on enamik tooted tellimisel ja neid kohe laos ei ole.
Enamik tooteid meie lehel on tarneajaga 5-10 päeva ja neid kohe laos ei ole- just seetõttu saamegi oma klientidele pakkuda suuremat kaubavalikut.
Kui ma kannan kahte erinevat suurust, siis mis suuruse ma peaksin valima?
Soovitame valida teil see number, mida sarnaste jalatsite puhul enim kannate.
Näiteks, kui kannate suurust 40 ja 41 ja enamik baleriinasid on teil suuruses 41, siis soovitame teil valida baleriinade puhul suuruse 41.
Laste jalatsite puhul, kui kahtlete kahe erineva suuruse vahel, siis soovitame teil valida pigem suurem suurus.
Kui te siit oma küsimusele vastust ei leidnud, siis kirjutage meile info@kingadkotid.ee ja vastame teie küsimusele esimesel võimalusel, aga mitte hiljem kui 24 tunni jooksul.
Kiiretes küsimustes või kui te ei ole oma e-meilile 24 tunni jooksul vastust saanud, siis palun helistage meile numbrile 51 45 245 ja saate oma küsimusele kohe vastuse.
Helistada võib ka töövälisel ajal.